Post by glimobgerquefoot on Feb 19, 2022 9:56:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch poäng ▞▞▞
▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
idk vad man ska säga
det är bra, men försök att göra barn och vuxna kategorier separat, som när vi laddar ner spelet, kan du fråga ålder, och enligt det kan du separera nivåerna. förresten är jag ett elva år gammalt barn.
Jätte roligt spel men jag gjorde alla nivåer på en dag
Trevligt spel men lägger till många delar snabbt
Njut av gåtan. Men annonserna visar mig bara att jag MÅSTE vänta tills utgångsknappen dyker upp. För att inte tala om att det blir massor av annonser. Loooootttssss av dem och jag, annonserna bara frustrerande. Avinstallera det.
Detta spel är för barn. I det avseendet, inte illa. Jag måste säga att vissa av annonserna är mycket OLÄMPLIGA för minderåriga. Jag skulle inte rekommendera för sådana åldersgrupper på grund av det. Vänligen beakta detta.
För många annonser. Mellan nivåerna kan upp till 3 annonser dyka upp... Även frågesporten är ganska tråkiga och för lätta. Jag når nivå 82 och avinstallerar sedan. Om du vill ha ett spel bara för att fördriva tiden utan att tänka så är det något för dig.
Who is? Teka-Teki Merangsang Trivia qci
Jag hatar det här spelet 5 men det här är som att ha några problem. Till exempel finns det många annonser på varje nivå. Och det fryser mycket och är fel står det när det har ett korrekt svar så är det fel så snälla fixa det men det här är ett trevligt spel jag skulle fortfarande ladda ner det så snälla fixa problemen och det här skulle vara ett perfekt spel för alla ingenting borde vara betalade henne i det tack
Det här är ett roligt spel men när jag kom upp på vargnivån lyssnade det inte och fungerade inte, vänligen fixa detta och jag kommer att ändra min recension
den är så bra att jag gillar hur den ger mig tips och det finns inte ens en enda annons
Who is? Brain Teaser & Riddles Любопитни факти iihj
hahaha häftigt
Det här är kul
Det här spelet är så roligt, men jag tycker att det har alldeles för många reklamfilmer. Och jag känner att det inte är någon mening med spelet, allt borde leda till något större i slutet.
Det är bara något jag spelar när jag har tråkigt.
Annonserna är egentligen inget problem för mig, gåtorna är okej, men kvinnohat, desinformation och "telefoner är dåliga"-mentalitet är omöjlig att ignorera. Detta är ett mobilspel. Ordspråket att "om andra djur äter det och dör är det dåligt för människor" är faktiskt inte sant alls.
Bara annonser överallt.
Det här spelet var bra men jag har klarat alla nivåer och nu vill jag ha fler nivåer😙😙
Super bra spel men inte måste lägga till fler levlar så man kan spela längre.
Det är ett riktigt roligt spel. Men jag vad jag ska spela mer Jag var klar på en dag!
Inte ens på nivå ett och annonserna börjar övervinna spelet. Under de 5 minuter jag har haft spelet har jag sett fler annonser än jag har spenderat på att spela spelet. Inte värt det enligt mig. Annonser är viktiga för gratisspel..... Jag önskar bara att det var alla andra nivåer. Även när jag hoppade över annonserna dök de fortfarande upp. Om jag kunde få 0 stjärnor skulle jag göra det.
Who is? Rompicapi indovinelli Cultura generale fiqc
SUPER! Lite svårt män ok👼
det är kul att spela! men jag det är svårt men det är ett bra spel! så om du gillar gessing-spel är detta ett spel för dig jag älskar det, det är så roligt!!! men det kan vara svårt för barn.men barn till 6-9 eller 6-8 är verkligen roligt och noterna.noterna är roliga jag älskar dem.men det kan vara laggy men inte hela tiden.men jag älskar spelet hoppas ni älskar det. hejdå ha en bra dag!!!!
Än så länge är det dåligt efter varje nivå en trettio sekunders video dyker upp det är väldigt irriterande. Jag har haft det förut och jag avslutade det 3 gånger och jag minns inte att det var så dåligt med annonser om de fixar det här skulle det förmodligen bli mycket bättre. Det andra tillägget jag hade tog bokstavligen 5 minuter och det sa belöning på 30 sekunder och efter det avslutades fick jag vänta väldigt länge, vilket var väldigt irriterande
Behå...
Jag gillar spelet, det enda problemet är att jag får upprepade gåtor. VARFÖR??
älskar det här spelet men ta bara bort annonserna
Det här spelet är roligt men lite svårt och man kan hitta billigt mycket att göra på det här så när man inte har något att göra kan man göra det här istället för att det är superkul.
Eytutyruyu sa att barnen älskar barnen för 6 år sedan men ingen är väldigt trevlig popit xxx och jag betalade en mil för föremålet och prudente är ett museo och en text snälla b försiktig popit xx är väldigt bra men inte mer än 1 för mig än annan person som måste vara ett sms till mig eller att ringa mig för att väcka dem och jag kommer att vänta tills de sa att de var är amelia är i d bil jätte är väldigt trevlig att zzz snälla b du är en bra buss fotos men oavsett vad din sista natt var mycket ett sms till barnen
bra spel men jag gillar inte reklam
Jag ger det här 4 stjärnor för det här var väldigt roligt i början! Men när du väl fortsätter spela det här, började jag känna mig tråkig över det här spelet. Men jag gillar fortfarande hjärntest eftersom hjärntestet är roligare än så här, även om jag spelade hjärntest väldigt länge så känner jag mig inte tråkig med det spelet. Förlåt om jag ger det 4 stjärnor men ha en bra dag!
Väldigt roligt spel
Så olämpligt. Annonserna är äckliga. "Vem är inte en kvinna?" Och regnet kommer och sköljer bort folk för att visa "vem som inte är en kvinna"
Oavsett om du snurrar eller inte dyker annonserna upp. DET är ett bra spel men för många annonser. Du kan inte ens komma till nästa nivå utan annonser.
Det är ett bra spel det hjälper min hjärna och jag älskar det det en 10/10 jag ger det 5 stjärnor jag älskar det
Roligt man kan träna hjärnan!!
Jag är på nivå 74 och det var bra innan detta nu när jag klickar på appen öppnas den inte, alla mina andra appar öppnas
det här spelet är fantastiskt men det har många tillägg
Jag gillar det här spelet .... Men väldigt få nivåer finns där .... Jag slutförde hela spelet 30 minuter...... Jag vill ha fler nivåer ... snälla lös problemet med dessa nivåer ... det borde vara 200 också ........ Och snälla svara mig något så att jag kan ursäkta dig .Jag vill fråga ..om du har några andra hjärnspel ? ? ....... för älskar ditt spel men det är för litet ..väldigt få ..... Jag ber dig att snälla göra fler nivåer .........och snälla svara ..... ..... Så snälla svara Tacksam prachi...
Who is? Brain Teaser & Riddles ટ્રિવિઆ jiu
Jag har spenderat omkring 10 till 20 minuter på nivå 24 och jag hittade det andra beviset och jag försöker trycka på det men det kommer inte att fungera och det står "hitta alla bevis". Jag blir lite frustrerad.
Roligt ⭐, hjälp att lugna och slappna av⭐, lär ut hur man ser bortom saker⭐ och också väldigt sött spel⭐men det finns för många annonser, som du hittar en lösning för detta, du kan använda annonser som ett sätt att få ytterligare belöningar eller något, men inte efter varje nivå, det skulle vara så tråkigt... Tack för spelet och jag hoppas att du tar en andra titt på annonserna
Rush Royale: Tower Defense TD Estrategia ehuy
skyst spel
Okej