Post by glimobgerquefoot on Feb 19, 2022 10:05:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja Arashi 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja Arashi 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monet primogemit ▞▞▞
▞▞▞ Ninja Arashi 2 2022 version ▞▞▞
Asennus poistettu... ohjaimet ovat hieman myöhässä ja voivat nähdä toimintojen viivettä. Mikä tärkeintä, ansoja jokaisella askeleella????Vitsaatko minulle🤦♂️
Kun asensin sen, menin ensimmäiselle tasolle, mutta kun se latautuu seuraavalle tasolle, se kaatui, asensin sen jopa uudelleen, mutta ei aviaaliin. Plz korjasi sen, olen fani ja haluan nauttia siitä
MCBox - skins for minecraft Underholdning mimy
Liian paljon ansaa, ettet voi liikkua hetkeäkään vapaasti, mutta tarina on hyvä ja pelattavuus hyvä
pelasin ninja arashi 1:tä, joka oli mahtavaa, ja aloin soittamaan osaa 2, haluan vain pyytää sinua tekemään asetuksen, joka oli myös saatavilla osassa 1, eli äänivaihtoehdossa laita musiikki ja toimintaäänet erilleen sammuttaaksesi, osassa 2 on vain yksi vaihtoehto, joka sammuttaa koko äänen, mikä ei ollut pelin osassa 1.
Annoin vain 1 tähden. Olisin voinut antaa 5, mutta tässä on syy... Yksi ja ainoa syy on se, että kun painan oikeaa painiketta, se menee vasemmalle. Kuolin neljä kertaa tasolla 1!!! Ja en voi mennä tasolle 12 korkeammalle.😑😑😑 Ole hyvä ja korjaa tämä bugi. 😭😭😭😭😭😭
Tässä pelissä on hyvä ääni ja grafiikka, mutta pelin nopeuttaminen on vaikeaa ja pelit eivät todellakaan ole niin kovia, joten tuntuu siltä, että vaikeus on pakotettu ja se saa sinut nauttimaan pelistä
Ensimmäisellä tasolla minulle näytettiin pystysuora mainos, vaikka peliä pelattiin vaakatasossa, enkä voinut sulkea sitä. Amatöörimäinen.
Se on niin hyvä peli, mutta pomot ovat liian helppoja. Ensimmäinen oli vaikein, toinen oli helppoa ja kolmas oli edelleen helppo. Lisäksi mielestäni heidän pitäisi olla enemmän pomoja, kuten joka 10. taso tai jotain.
Rakasta tätä peliä. Täytän 3 Apostolia. Milloin laki 4 päivitetään. Nyt se näyttää Comming Soon.
Peli on hauska, mutta se on ehdottomasti epätäydellinen. Kehittäjät eivät saaneet sen suunnittelua loppuun. Pelasin läpi koko pelin all starilla ja sain vain kaksi esinettä. Lopullinen pomo oli aivan liian helppo. Lopulliset tasot eivät myöskään tarjoa paljon haastetta. On viesti, että lisää tarinaa on tulossa pian. Eikä mitään päivittäisiä haasteita. Maksoin 3 dollaria muutaman päivän hauskasta, joten se on mitä se on... saat mitä maksat. Mutta silti tässä on jonkinlaista petosta.
Liian vaikeaa pelatessamme viimeisellä tasolla jokaisessa vaiheessa lyömällä, me yksinkertaisesti menetimme hengen, mutta vihollisen kanssa on erilaista, olemme lyöneet häntä useammin, vaikka hänen verensä ei laske oikealla tavalla, mukaan lukien hänellä on enemmän voimia voittaa meidät.... vaikeaa...👎✌️
Tämä peli on aivan fantastinen, taiteellisesti tehty, mutta mielestäni te jätitte monet asiat kesken. Esimerkiksi, ostin kaikki taidot, enkä nyt voi käyttää rahoja. Olen iloinen, ettet muuttanut Arashi 1:n konseptia ja kannustan sinua olemaan tuomatta meille unohtumattomia tunteita ❤
Se on mukava peli, jonka aioin antaa sille 5 tähteä, mutta ajattelin, että olette kaikki odottaneet tätä peliä 4 vuoden jälkeen ja sanoit, että tulette kaikki nauttimaan tästä pelistä alle 2 vuoden ajan, etkä mitään uutta päivitystä pitkään aikaan. 1. ja 2. molemmat osat ja toistaiseksi et ole lyönyt haastetta ja ninja arashi 2:n viimeistä pomotasoa. Olen suorittanut tämän pelin 1 kuukaudessa 14 päivässä ja haluan haasteita ja viimeisen pomotason, päivitä ja olen suorittanut molemmat pelit yli 3 kertaa päivitä se.
Ninja Arashi 2 სათავგადასავლო ysv
Ninja Arashi 2 Avanture cajk
Milloin tulee act 4 tulee 😑😑 Odotin niin kauan. Pidä kiirettä #ninja #arashi #team Koska nyt alkoi kyllästyä ja poista tämä peli pian jos act4 ja haastetila eivät ole pian saatavilla Ja varmaan monet ihmiset ovat kuten minä, he eivät odota niin kauan, joten varokaa...
Se ei halua ladata. Mutta olen kokenut sen omakohtaisesti. Siinä on loistava tarina ja loistava toteutus, mutta jos se ladataan. Peli osuisi käyntiin.
En aina lataa tasoa kaksi puhelimeeni .. se saa minut 😡
Upea idea ja konsepti, mutta huonosti tehty. Mekaniikka ei ole hyvä ja peli on erittäin vaikea! Sinun on kirjaimellisesti muistettava jokainen taso ja kaikki sen ansoja jne., jotta voit ohittaa sen. Ansoja laitetaan mahdottomiin paikkoihin ja pomot on lähes mahdotonta ohittaa. Laita ainakin vaikeustaso tai jotain... Ja tämä osa on vielä huonompi kuin ensimmäinen!!!
Samat ongelmat kuin ensimmäisessä: Kaikki on mustaa, joten en tiedä missä hahmoni tai viholliseni ovat. Viholliset voivat ampua laatikoiden ja maljakoiden läpi, mutta minä en. Toivoin kehittäjien oppineen ensimmäisestä. Eipä kai.
Peliin lisätyt uudet ominaisuudet olivat hyvä lisä, mutta joskus painikkeet eivät toimi, vaikka peli käynnistetään uudelleen, erityisesti ovien avaaminen
Ninja Arashi 2 Petualangan xaiu
Paras koskaan pelattu peli, jolla on taustatarina, kun pelaan ninja arashi1:tä 2 vuotta sitten Luulen, että ninja arashi 2 ei koskaan tule ja vihdoin olen pelannut tätä peliä, mutta niillä on joitain viiveitä pelissä. Joskus kun käytän dashia, jään rakennuksiin. ja minun on käynnistettävä peli uudelleen, joten annan neljälle neljä tähteä. mutta pidän tästä pelistä kovasti 👌👌👌EDIT: saalo päivitys mere marne ke baad laoge jaldi karo
Hei, Melkein hyvä, mutta ei tarpeeksi Ongelmia on liikaa, mutta haluan vain mainita niistä yhden. Itse asiassa haluan ostaa timantteja ja kolikoita kaupasta. Timantteja on saatavilla, mutta kolikoita ei. Tässä nyt vain 1 kysymys miksi!!! Luotko peliä ensimmäistä kertaa, jossa sinulla on edes pelin tuntua... Ratkaise ongelmani, muuten poistan pelin. Nyt on sinun päätettävissäsi kuinka paljon kiirehdit ratkaisemaan tämän......
Peli on hidas, korjaa. Pidin ensimmäisestä ja mielestäni se oli täydellinen.
Rakastan tämän tasohyppelypelin haastetta, varsinkin kun asemiehet ilmestyvät paikalle. joka kerta kun kuolen, en suuttuu, koska haaste, olipa se kuinka vaikeaksi tahansa, on silti PALJON hauskaa. kultatulot ovat melko suuret, joten voit päivittää taitojasi melko usein. kehittäjät, bravo. olet tehnyt upean mobiilitasohyppelyn.
Tasot ovat liian kovia, mielestäni sinun pitäisi ottaa käyttöön uusia tehoja
Olisi hienoa, jos saisit selville törmäyksen havaitsemisen. Yksi taso turvallisen etäisyyden päässä räjähdyksistä on liian lähellä toisessa. Olen myös koskettanut piikkejä ja ollut hyvä, mutta toisella tasolla en pääse edes lähelle niitä. Myös kyllästynyt kuolemaan, koska odotan lähitaistelua, mutta heitän sen sijaan shurukinin
Olisin saanut 4 tai 5 tähteä, jos peli halkeilee pelatessani, koska se epäonnistuu. no, rakastan edelleen peliä, rakastan peliä edelleen, olen tasolla 38
Huomaa, että hauskoja pelien lvls ovat aivan samat, ja on vain yksi taitopuu, joka on niin helppo saada kaikki
Sain kaikki vaiheet valmiiksi ja keräsin kaikki esineet nyt odotan näytöstä 4 kun julkaisit näytöksen 4 Odotan muuten poistan pelin valinta on sinun 😀 nyt annan yhden tähden sinä vapautat näytöksen 4 annan viisi tähteä 😌 Päätös sinun 😏
Säätimet ovat hieman myöhässä. Ensimmäisessä pelissä oli mahdollisuus lisätä elämäämme. Uudessa pelissä ei ole tätä vaihtoehtoa ja se on valtava pettymys. Lisää myös tämä ominaisuus. Muut ominaisuudet ovat mahtavia ja rakastan tämän pelin pelaamista
Tämän pelin toista versiota ei ole optimoitu kuten edellinen versio ja se saa puhelimeni erittäin kuumaksi (galaxy A51)
Ensimmäinen oli parempi, mutta jännittävä, ja vaikka olenkin innoissani vikojen löytämisestä, pelin kulku ei ole yhtä sujuvaa ohjaimilla. Olen vihollisen edessä, joka toistuvasti painaa nappia kiirehtiäkseen, eikä se toimi.
Rakastan aloitusgrafiikkaa, mutta pelin lataamisen jälkeen siitä tulee ongelma, se vain kaatuu johdannon jälkeen
On monta kertaa vaikea hypätä, kaksoishyppy. Sain niin monta Erittäin viivästynyttä vastausta, toisin kuin arashi1, jossa lopetin sen pari kertaa. Hyppyvastaus on niin tarkka. Näyttää siltä, että arashi lihosi kuin olisi painava tai lattia sai magneettia, hän ei pystynyt hyppäämään samalla tavalla kuin arashi 1. Tuplahyppy on tuskaa, kokeilin redmi 10x 5g, mi max 2, poco f2 ja oppo reno... Kaikilla on samat viive- tai ei-hypyvasteet. Arashi ei pysty enää hyppäämään korkealle.
Peli on kiva, mutta haluamme seuraavan kaaren. Siitä on niin kauan, mutta uutta lukua ei ole vielä julkaistu. 2 tähden antaminen vain sen takia.
Erittäin huono vaihe 2 tylsä tyyppi Paranna laatua
Ninja Arashi 2 Adventure tgi
Tämä on epäilemättä loistava peli, haastava kokemus, ansoja ja paljon. Mutta jotkut tasot ovat liian vaikeita, tarpeettomilla alueilla on paljon ansoja. Kaikki kuitenkin pettyneitä kaikesta tästä.
Ensimmäinen osa oli upea, kuten grafiikka ja kaikki. Odotin tästä pelistä enemmän, kuten grafiikkaa ja kaikkea mitä tiedän, että olet kehittänyt upeita grafiikoita, mutta hyppääessäsi näyttö nousee yläpuolelle ja siitä tulee vaikeaa ja hahmon pitäisi puhua taistelun aikana, se muuttuu mielenkiintoisemmaksi ja kun olemme lopettaneet pelimme, portti loppu on tylsä... On hyvä, ettet ole muuttanut musiikkiasi, mutta luotettavana pelaajanasi suosittelen sinua parantamaan joitain asioita pelissä. Ty❤️
Ninga arashi on yksi parhaista peleistäni koskaan, mutta silti siitä puuttuu jotain, kuten tom gold run ja niin edelleen...
60 normaalitasoa plus 3 pomotasoa ja 8 esinettä leviävät koko pelin ajan. 3 tähteä jokaisella tasolla ja täydet taitopuut, ja voitin pelin ja maksimin kaiken noin kolmessa viikossa. Tämä peli on uskomattoman hyvää työtä, en malta odottaa, että pääsen pelaamaan kolmatta peliä.
Tasot ovat lyhyitä ja ennen jokaista tasoa on pitkä mainos. Poistetaan heti!
Loppupäällikkö on mahdotonta. Muut siihen johtavat tasot ovat loistavia, mutta en voi enää pelata tätä peliä, koska en voi edetä ohi 😢
Tämä on onnistunut peli osasta 1 osaan 2, ja siinä on yksi ongelma, kun ninja arashi 2 tulee saataville pian, kun se tulee
Kaunis, hauska peli! Ainoa asia on päähenkilön nirso amerikkalainen ääni, joka lausuu lauseita "kuin vesimelonien leikkaaminen", joka vetää minut täydellisesti ulos tästä muuten mukaansatempaavasta heidän luomastaan maailmasta. Hän on ninja, ei huono 80-luvun elokuvatähti. Saa hänet puhumaan japania tai ainakin olemaan vilpittömämpi hänen linjoillaan. Tiedän, että kritiikkini on tavallaan erityistä, mutta se todella ärsyttää minua joka kerta, kun hän puhuu, en halua hänen löytävän poikansa, haluan hänen kärsivän.
Saatavilla käytettävissä odottaa käytettävissä olevaa porausta